خبرهای داغ:

دعوت از نخبگان همدان برای ثبت نام در انتخابات مجلس

همدان-شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان از نخبگان و دغدغه‌مندان حقیقی استان همدان برای پیش ثبت نام در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۷۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با صدور پیامی از نخبگان و دغدغه‌مندان حقیقی استان همدان برای پیش ثبت نام در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باید برای مجلس شورای اسلامی، افراد «باایمان»، «شجاع»، «کارآمد»، «وظیفه‌شناس»، «پرانگیزه»، «وفادار به اسلام، مردم، انقلاب و کشور»، «سرسخت در مقابل دشمنان» و «دل نبسته به دنیا و مطامع مالی» برگزیده شوند. مقام معظم رهبری مد ظله العالی

اکنون که به فضل الهی و عنایت صاحب الامر حضرت حجت عجل الله بیش از 44 سال از انقلاب اسلامی میگذرد و در سال جاری در آستانه انتخاباتی دیگر هستیم بایستی مروری داشته باشیم بر وضعیت نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی.

 آیا همه نمایندگان فعلی ویژگی های یک نماینده طراز را که در تعاریف امامین انقلاب معرفی می‌شود دارا هستند؟

آیا در این نمایندگان شجاعت،کارامدی، وظیفه شناسی، وفاداری به اسلام و مردم و انقلاب و... دیده می شود؟ آیا نمایندگان استان همدان باعث اعتلای کشور و حرکت رو به جلو شده اند؟ پاسخ  برای این سوال ها و بسیاری دیگر از سوال های مشابه را به عهده مردم و دانشجویان میگذاریم. اگر نگوئیم همه نمایندگان -که قضاوتی نابجا است- اما عده ای از نمایندگان که تعداد ان ها کم هم نیست، نه تنها در طراز نمایندگی مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی نیستند بلکه با اعمال جاه طلبانه ناشی از شهوت قدرت و ثروت مقام و جایگاه نماینده مجلس را در حد یک لابی گر و دخالت کننده در اجرائیات و انتصابات تنزل داده اند و شکایات متعدد نماینده ولی فقیه در تریبون نماز جمعه و مصادیق مختلف دیگر گواه این مدعا است.

حال که در ایام پایانی مهلت پیش ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در انتخابات 1402 مجلس شورای اسلامی هستیم ، سخنی داریم با نخبگان و دغدغه مندان حقیقی که هدفی جز اعتلای اسلام و انقلاب و پیشرفت کشور ندارند و برای مسائل اساسی مرتبط با وظایف نمایندگی دارای برنامه مدون هستند و سواستفاده از جایگاه نمایندگی را اولویت خود نمی‌دانند.

اگر نخبگان متعهد و دلسوز مردم و انقلاب شانه های خودرا زیر بار مسئولیت رای مردم قرار ندهند، ناشاسیگانی می آیند که نه تخصص دارند و نه تعهد و با اعمال وتصمیمات خود  بر پیکره اعتماد عمومی ضربه می‌زنند؛ لذا بر همه متخصصین و متعهدین به اسلام، قانون و مردم لازم است که نسبت به ایفای نقش خود در گام دوم انقلاب اسلامی احساس مسئولیت نمایند و سنگر های خطیر نمایندگی مجلس را از دسترس برخی نااهلان دور نگه دارند.

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار