مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه رودان 

دیدار ارکان تربیتی صالحین سپاه ناحیه رودان با امام جمعه شهرستان رودان

تعلیم و تربیت یکی از مهمترین ارکان بسیج است که برگزاری دوره های طرح ولایت و دوره‌های آموزشی و تربیتی در این راستا می تواند در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی برای بسیجیان موثر باشد
کد خبر: ۹۵۳۲۸۹۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه رودان 

 

دیدار ارکان تربیتی صالحین سپاه ناحیه رودان با امام جمعه شهرستان رودان

مسئول تعلیم وتربیت بسیج سپاه ناحیه رودان گفت: ارکان تربیتی صالحین سپاه رودان با امام جمعه محترم شهرستان رودان دیدار کردند .

حجت الاسلام دادخدایی مسئول تعلیم وتربیت بسیج سپاه ناحیه رودان در گفتگو باخبر نگار خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت: ارکان تربیتی و مدیریتی صالحین بسیج سپاه رودان با امام جمعه محترم و استاد یار صالحین دیدار کردند که این دیدار در راستای پیشبرد اهداف معاونت تعلیم و تربیت بسیج انجام شده است .

 

سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده سپاه ناحیه فرمانده سپاه ناحیه رودان در این دیدار عنوان کرد: تعلیم و تربیت یکی از مهمترین ارکان بسیج است که برگزاری دوره های طرح ولایت و دوره‌های آموزشی و تربیتی در این راستا می تواند در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی برای بسیجیان موثر باشد .

در بخش دیگری ازین دیدار ،حجت الاسلام دری امام جمعه و استاد یار صالحین سپاه رودان ضمن تشکر از عملکرد تعلیم وتربیت ناحیه به موضوع جهاد تبیین اشاره نمودند و عمل به این واجب فوری و قطعی را خنثی کننده کید و نقشه دشمنان خواندند. 

وی در پایان حضار را به مطالعه کتاب خون دلی که لعل شد توصیه کرد. این کتاب مربوط به شرح زندگی مقام معظم رهبری از کودکی تا بعد از انقلاب از زبان رهبر معظم انقلاب است 

ارسال نظرات