خبرهای داغ:
گرامیداشت روز خبرنگار

مراسم تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج در شهر بهارستان

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج در شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۱۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج درناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر بهارستان برگزار شد.

در این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرهنگ پاسدار محمد حسین الیاسی بیان داشتند : خبرنگاران یکی از مهمترین ارکان مطالبه گری و صدای مردم چه در داخل و چه در مجامع جهانی هستند. خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولانند که اگر این رسالت بزرگ را از روی صدق و دلسوزی انجام دهند بسیاری از چالش ها و مشکلات احتمالیِ اجتماعی برطرف و دفع میگردد که بحمدالله تاکنون نیز اینگونه بوده و این سند سربلندی و عزت جامعه بزرگ خبرنگاری کشورمان است.

یقیناً وجود شما عزیزان بود که دوربین و قلم بدست در هر وقت از شبانه روز در صحنه های حماسه و در سختی ها، تلخی ها و شیرینی های تاریخ حاضر شدید و با ثبت وقایع و حوادث در لحظه؛ آنها را ماندگار کردید.

ایشان در ادامه بیان داشتند:یکی از وظایفی که بر عهده اصحاب رسانه است جهاد تبیین است که این جهاد تبیین مقدمه به اجرا درآمدن بیانیه گام دوم انقلاب است و یکی از موثرترین لشکر اصلی جهاد تبیین اصحاب رسانه هستند چرا که هم در بخش حقیقی و هم فضای مجازی این افراد می توانند تاثیرگذار باشند. 

لذا برخود لازم دانستیم ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدگرانقدر محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی؛ ۱۷ مرداد؛ *روز خبرنگار* را به اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم کشور بویژه خدمت شما خبرنگارانِ عزیز، دغدغه مند و مخلص شهرمان تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامت، سعادت و توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در پایان این نشست از اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار