فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک

مربیان آمادگی دفاعی فرماندهان جنگ نرم در مدارس هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: مربیان آمادگی دفاعی مدارس به عنوان فرماندهان جنگ نرم در مدارس حضور دارند.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۵۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع مربیان درس آمادگی دفاعی شهرستان اراک گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته به خوبی و با اقتدار توانسته است طوفان های سهمگین فشارها، توطئه ها، تحریم ها و ... را پشت سر بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم مربیان درس آمادگی دفاعی، بیان کرد: هدف ورود درس آمادگی دفاعی به مدارس تربیت نسلی مومن، شجاع، با اراده، غیور، مقاوم و توانمند در برابر تهدیدات دشمن است که باید به این موضوع به طور ویژه عمل شود.

مهجوری با تاکید بر این نکته که مربیان آمادگی دفاعی مدارس به عنوان فرماندهان جنگ نرم در مدارس حضور دارند و می بایست دانش آموزان را نسبت به دستاورهای عظیم و بی پایان انقلاب توجیه کنند، گفت: هجمه های بی شمار دشمنان انقلاب اسلامی و برنامه ریزی های شبانه روزی آنان علیه انقلاب زنگ هشداری برای مردم ایران است.

فرمانده سپاه اراک خاطرنشان کرد: درس آمادگی دفاعی در مدارس این رسالت مهم را بر عهده دارد تا ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بدون کم و کاست به دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم منتقل کند.

در پایان این مراسم از مربیان درس آمادگی دفاعی شهرستان اراک تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار