فرماندار تربت جام تاکیدکرد:

افزایش «ایمان و امید» در بین مردم، رسالت گروه‌های جهادی/راهبرد دشمن، ناامیدسازی مردم نسبت به عملکرد نظام است+ عکس

فرماندار تربت جام گفت: تلاش دشمن در جهت ناامیدسازی مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ بر همین اساس یکی از اهداف گروه‌های جهادی افزایش امید و ایمان در بین مردم است.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

راهبرد دشمن، ناامیدسازی مردم نسبت به عملکرد نظام/ رسالت گروه‌های جهادی، افزایش ایمان و امید در مردم است + عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، حسین جمشیدی در همایش جهادگران فاطمی ۳ که با حضور جمعی از جهادگران و به همت بسیج سازندگی ناحیه تربت جام در هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: تلاش دشمن در جهت ناامیدسازی مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ بر همین اساس یکی از اهداف گروه‌های جهادی افزایش امید و ایمان در مردم است.

فرماندار تربت جام، افزود: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی با جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی از دهم مرداد با حضور ۳۸۱ گروه جهادی در شهرستان تربت جام برگزار شد.

فرماندار تربت جام ادامه داد: در دولت سیزدهم احیای فرهنگ جهاد سازندگی در دستور کار قرار گرفت. این فرهنگ در برگیرنده آموزه‌های دینی برای کاهش فاصله طبقاتی مردم همچنین رفع مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: در اوج کرونا در کشور گروه‌های جهادی پای کار آمدند و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن توصیه داشتند یاریگر خانواده‌هایی که بواسطه فراگیر شده کرونا دچار آسیب‌هایی شده بودند، شدند.

جمشیدی در ادامه به مهمترین رویداد کشور در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امسال رویداد مهمی در کشور رقم خواهد خورد و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، بر همین اساس باید شرایطی ایجاد کرد که مشارکت حداکثری مردم را در این دوره از انتخابات شاهد باشیم.

گفتنی است در پایان این محفل جهادی با حضور سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل فرمانده ناحیه بسیج ترت جام ضمن تقدیر از سرگروه‌های جهادی، انتخابات شورای جهادی شهرستان تربت جام برگزار و «مهدی روانستان» به‌عنوان رئیس این شورا انتخاب و معرفی شد.

عکس و خبر/ حسینعلی فروغیان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار