خبرهای داغ:

دقیقی: می توانستیم برابر استقلال خوزستان پیروز میدان باشیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: می‌توانستیم برابر استقلال خوزستان پیروز میدان باشیم و با دست پر به شهرمان برگردیم.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۵۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

سعید دقیقی چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: بعد از پایان لیگ یک به تیم شمس آذر قزوین خیانت شد و این موضوع تیم ما را وارد بحران کرد.

وی افزود: فصل گذشته شمس آذر با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به سایپا راهی لیگ برتر شد، اما در فضای بیرون از فوتبال همچنان به دنبال آن هستند که به تیم ما ضربه بزنند.

سرمربی شمس آذر گفت: ما در اخذ مدرک معافیت سربازی بازیکن‌مان کوتاهی کردیم، اما این بازیکن اصلا تاثیری مثبتی روی عملکرد تیم نداشت و شاید کمتر از ۹۰ دقیقه برای ما به میدان رفت.

وی با بیان اینکه در مقابل استقلال خوزستان یک تیم با کیفیت بودیم افزود: با تمام احترامی که برای پورموسوی قائلم، اما باید بگویم که ما بر تمام دقایق بازی مسلط بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم.

دقیقی گفت: به مردم قزوین قول می‌دهم همچون سال گذشته اگر بحران‌ها مدیریت شوند، تیم با کیفیتی در لیگ برتر خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم در سال اول، جایگاه خوب در جدول رقابت‌ها داشته باشیم و در ادامه به دنبال قرار گرفتن در بین تیم‌های بالانشین باشیم.

سرمربی تیم شمس آذر گفت: بازیکنانمان در این هوا از نظر بدنی و تاکتیکی فوق العاده بودند و در حالی که می‌توانستیم سه یا چهار گل به ثمر برسانیم؛ بازی با تساوی به پایان رسید.

وی افزود: تیم ما از نظر بودجه جزو یکی، ۲ تیم پایین جدول است، اما سعی می‌کنیم هزینه‌های خود را مدیریت کنیم. من و آقای زندی مدیرعامل باشگاه به دنبال حل مشکلات تیم هستیم و اگر این بحران‌ها نبود، بازی باکیفیت تری ارائه می‌دادیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و شمس آذر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار