فرماندار فراهان در آیین تجلیل از خبرنگاران فراهان عنوان کرد

خبرنگاران پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند/ نقش اثرگذار رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی

فرماندار فراهان گفت: رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در این عرصه نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند که باید با روشنگری و تبیین زمینه برگزاری انتخاب صحیح را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۲۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

خبرنگاران باید پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند/ خبرنگاران باید موجب امیدآفرینی بین مردم شوند/ نقش مهم اصحاب رسانه در عرصه انتخابات

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار فراهان در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اشاره به نقش ویژه رسانه ها و اصحاب رسانه در جریان‌سازی و آگاهی بخشی به جامعه گفت: خبرنگاران باید پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند. رسانه ها و خبرنگاران در انتقال پیام و تبیین افکار عمومی نقش مهمی دارند که باید به آن توجه ویژه داشت.
وی با تاکید بر توجه به سه مقوله دقت، سرعت و صداقت در امر اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات، دستاوردها و عملکرد دولت و مسئولان، افزود: نتیجه این عملکرد و همکاری مشترک مدیران و خبرنگاران باید موجب امیدآفرینی بین مردم شود.
فرماندار فراهان تصریح کرد: خبرنگاران در خط مقدم و نقطه مقابله هجوم فرهنگی دشمنان قرار دارند و این رسالت اصحاب خبر و رسانه است که از ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کند.
وی افزود: خبرنگاران با اتحاد و انسجام، چالش‌ها و موانع موجود در تأمین برخی از نیازها و منافع مردم را می‌توانند به تصویر بکشند، این پیگیری عالمانه و عاقلانه اصحاب رسانه است که می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند.
آقازیارتی افزود: خبرنگار واقعی کسی است که دغدغه‌های مردم را دغدغه خود دانسته و با نگاه دلسوزانه به رفع آن‌ها مشغول است.
فرماندار فراهان با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در عرصه انتخابات گفت: رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در این عرصه نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند که باید با روشنگری و تبیین، مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.
وی به تلاش‌های دشمنان برای زیر سوال بردن انتخابات پیش رو و ضربه‌زدن به این رویداد مهم اشاره کرد و ادامه داد: اطلاع رسانی و روشنگری به موقع با پشتوانه رسانه‌ها مهمترین وظیفه همه ما به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار