در پیام تبریک فرمانده سپاه عاشورا بمناسبت روز خبرنگار آمده است

خبرنگاران؛ پیشگامان جنگ شناختی و ادراکی

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا بمناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اهالی رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۱۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام سردار عباسقلی زاده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ مرداد روز تکریم و تعظیم جامعه ای فداکار و مومن بنام جامعه ی بزرگ خبرنگاری است. خبرنگاران مومن و صادق و امین، چشم بیدار جامعه و روایتگر غم ها و امیدهای مردم هستند. و تصور دنیا بدون آن‌ها، یعنی تحریف و ناآگاهی! این روز مبارک را به انسانهای مجاهد و پرچمداران آگاهی تبریک عرض میکنم.

امروز بر کسی پوشیده نیست که ما در متن یک پیکار بزرگ فرهنگی و در یک نبرد نامحدود شناختی قرار داریم. پیشگامان جنگ شناختی و ادراکی خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه هستند. امروز بخشی از تولید قدرت در حوزه رسانه و فضای مجازی است و این شما خبرنگاران هستند که قدرتِ رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه را شکل خواهید داد.

در جغرافیای استان امسال شاهد برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و رسانه ای بنام کنگره ملی ده هزار شهید استان هستیم. برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت چه رسولان و پیامبرانی اولی تر از خبرنگاران و اصحاب رسانه؟! امیدوارم امسال بخشی از نگاه و توجه شما در نسبت با این رویداد بزرگ و موثر باشد.

یاد و نام شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی داشته و این روز خبرنگاران و اصحاب ارجمند رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تک تک شما عزیزان خبرنگار موفقیت و سربلندی آرزومندم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده
فرمانده سپاه عاشورا

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار