خبرهای داغ:
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در حاشیه دیدار از خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

پرداخت ۸۲۲ میلیارد تومان حقوق ماهانه به حساب ۸۹ هزار بازنشسته در استان قزوین

پرداخت ۸۲۲ میلیارد تومان حقوق ماهانه به حساب ۸۹ هزار بازنشسته در استان قزوین
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین در حاشیه دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار از پرداخت حقوق ماهیانه ۸۲۲ میلیارد تومان به ۸۹ هزار بازنشسته خبرداد.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۴۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

 

به گزارش بسیج، حمید کوزه گرها مدیرکل تامین اجتماعی قزوین در حاشیه دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار ضمن اشاره به اهمیت رسانه ها گفت: خبرگزاری بسیج همواره در مسیر انقلاب و اعتماد سازی گام برداشته که رسانه در تراز انقلاب با انتشار خبرهای امید بخش آینده روشنی را ترسیم می کند.

وی افزود: در قزوین بیش از ۸۹ هزار بازنشسته وجود دارد که ماهانه ۸۲۲ میلیارد تومان مستمری ماهانه به آنها پرداخت می شود که تامین بودجه مورد نیاز بازنشستگان از حق بیمه افراد و گارگاه های اقتصادی و تولیدی و شرکت های شستا پرداخت می شود.

گوزه گرها در ادامه تشریح کرد: نسبت میانگین بیمه تامین اجتماعی ۵۲ درصد است که در قزوین ۶۷ درصد جمعیت افراد تحت پوشش تامین اجتماعی و خدمات سازمان قرار دارند. بیش از ۴۴۰۰ نفر در استان از بیمه بیکاری استفاده و ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ماهانه برای تامین هزینه آنها پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی افزود:سازمان تامین اجتماعی ۴۴ میلیون نفر عضو در کشور تحت پوشش دارد. دولت مبلغ ۱۷۹ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان را پرداخت کرده و ۷۰ هزار میلیارد تومان نیز در دست اقدام است تا به سازمان بابت بدهی دولت پرداخت کند.

وی در پایان گفت: میزان طلب تامین اجتماعی از کارگاه و بنگاه های مختلف بیش از ۱۳۰۰میلیارد تومان بوده که با رایزنی و پیگیری به دنبال وصول ان هستیم.

 

انتهای/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار