فرمانده سپاه الغدیر در دیدار با رسانه صدا و سیما:

صدا و سیما جنگ ترکیبی دشمن در محرم را خنثی کرد/اطلاع رسانی جهاد خدمت رسانی، برعهده رسانه است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: عملکرد بسیار خوب صدا و سیما در ایام محرم سبب ناکامی توطئه دشمنان علیه عزای حسینی شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۲۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی به مناسبت روز خبرنگار در واحد خبر صدا و سیما حضور یافت و این روز را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت. صدا و سیما جنگ ترکیبی دشمن در محرم را خنثی کرد.

وی کارنامه صدا و سیما را در عرصه‌های مختلف، قابل قبول خواند و گفت: شما در دوران کرونا جانفشانی کردید و در کنار مردم و سفیدپوشان عرصه سلامت درخشیدید.

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: دشمن در ایام محرم به شدت تلاش کرد تا یکی از مولفه‌های اقتدار اسلامی یعنی مراسم عزای حسینی را به حاشیه بکشاند، اما به صورت شبانه روزی فعالیت کردید و بار دیگر دشمن را در جنگ ترکیبی و رسانه ناکام گذاشتید.

زارع کمالی اظهار داشت: ما در ایام محرم به راحتی در هیئت‌های عزاداری حضور یافتیم، اما کارکنان این رسانه در پشت صحنه به مقابله با دشمن پرداختند. پخش مستقیم مراسم‌های عزاداری در دورترین نقاط استان از نکات مثبت بود که اجازه تحقق اهداف دشمنان را نداد.

وی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین تصریح کرد: جهاد تبیین به جهاد خدمت رسانی نیاز دارد که وظیفه ما به شمار می‌آید و اطلاع رسانی جهاد خدمت رسانی که در چارچوب جهاد امیدآفرینی برعهده رسانه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار