خبرهای داغ:

دستگیری سارق مغازه ساعت فروشی در شاهرود

شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود گفت: با هوشیاری مأموران یگان امداد شهرستان، سارق به عنف مغازه ساعت فروشی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۹۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

دستگیری سارق مغازه ساعت فروشی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی یک فقره سرقت به عنف مغازه در شاهرود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، سارق با یک قبضه شمشیر اقدام به تخریب و شکستن شیشه مغازه ساعت فروشی در یکی از خیابان اصلی مسطح شهر و سرقت تعدادی ساعت مچی از داخل ویترین کرد و بلافاصله با خودرو پراید از محل متواری شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران یگان امداد اقدام اطلاعاتی و فنی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند؛ و ظرف چند ساعت توانستند هویت سارق را شناسایی و در یک عملیات دقیق و غافگیرانه وی که قصد قرار با خودرو را داشت دستگیر کنند
کریمی گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح سرد شمشیر و یک قبضه چاقو و یک تبر و تعداد ۳۰ عدد ساعت مچی مسروقه کشف و خودرو متهم نیز توقیف شد.
ارشدترین مقام انتظامی شاهرود با بیان اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری و روبه رو شدن با مستندات پلیس به سرقت بع عنف از مغازه ساعت فروشی اعتراف کرد، گفت: طبق نظر کارشـناسـان ارزش اموال مکشوفه ۶۶۰ میلیون ریال بر آورد و متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان خاطرنشان کرد: امنیت متعلق به همه و نیازمند مشارکت عمومی است و در این راستا شهروندان با ارتقاء ضریب ایمنی اموال خصوصی و دقت در نگهداری اموال خود می‌توانند از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار