خبرهای داغ:

شناسایی و به کارگیری نیروهای توانمند، تحولی و انقلابی مهمترین هدف برگزاری کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان در دومین مجمع عمومی معلمان انقلاب اسلامی: شناسایی و به کارگیری نیروهای توانمند، تحولی و انقلابی مهمترین هدف برگزاری کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی است،گفتمان بسیج اصلی ترین راه پیشبرد اهداف انقلاب در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۴۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد صالح جمالی امروز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در دومین مجمع عمومی معلمان انقلاب اسلامی بیان کرد: کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی یکی از رویدادهایی است که با هدف شناسایی و به کارگیری نیروهای توانمند، تحولی و انقلابی، شجاع، مدیر و مدبر و استفاده از ظرفیت این افراد برای تصدی جایگاه های مدیریتی مجموعه تعلیم تربیت کشور برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به بسترسازی برای اعزام معلمان خوزستانی به کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی؛ خاطرنشان کرد: این کنگره ۲۰ الی ۲۳ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد و اعضای هیات اندیشه ورز، مجامع استانی، اعضای کنگره، هیات رئیسه کنگره و کمیسیون های تخصصی سراسر کشور را میزبانی خواهد کرد.

 

 

 

جمالی در پایان گفت: جامعه اسلامی امروز به یک گفتمان فراگیر، جهان شمول و پیشرو در راستای تحقق اهداف و آرمان های خود نیاز و البته این همان گفتمان جهادی و ایثارگرانه بسیج است و تنها راه پیشبرد اهداف انقلاب در همه عرصه ها اتکا به این گفتمان و تفکر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار