همزمان با روز خبرنگار صورت گرفت؛

حضور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) در دفتر خبرگزاری بسیج زنجان

زنجان _ مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت:خبرنگاری یک هنر است و هدف اصلی این قشر زحمتکش انعکاس و پیگیری مشکلات و دغدغه های مردم بویژه مردم کم برخوردار جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۶۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

حضور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) در دفتر خبرگزاری بسیج زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همزمان با روز خبرنگار، سرهنگ غورقانلو، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از خبرگزاری بسیج زنجان بازدید کرد.

سرهنگ غورقانلو، در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت:در راستای تحقق معنویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر امید آفرینی و جهاد تبیین سعی بر این است تمام اقدامات و عملکرد‌ها رسانه‌ای شود و امروز رسالت رسانه‌ها انتشار اخبار صحیح و آگاهی بخشی است که خوشبختانه خبرگزاری بسیج زنجان در این راستا موفق عمل کرده است و برای انعکاس اخبار بسیج همواره در حال تلاش است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند، گفت: خبرنگاری یک هنر است و هدف اصلی این قشر زحمتکش انعکاس و پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مردم بویژه مردم کم برخوردار جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات مثبت و سازنده در اقصی نقاط کشور در حال اجرا است، عنوان کرد:به تصویر کشیدن و اطلاع رسانی در خصوص این اقدامات برعهده خبرنگاران است که می‌توانند در جامعه مردم را آگاه کنند.

غورقانلو اذعان داشت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ۸۹ روستای محروم سه دهستان قره پشتلو در شهرستان زنجان، دهستان شیوانات در شهرستان خدابنده و دهستان اوریاد در شهرستان ماهنشان خدمات رسانی می‌کند، اظهار کرد:این قرارگاه در ۵ کارگروه فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت فعالیت می‌کند.

این مسئول با اشاره اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حوزه محرومیت زدایی، جهادآب‌رسانی، کشاورزی، عمرانی، بهداشت، فرهنگی، سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم، واکسیناسیون دام و تولید محتوا فعالیت دارد، عنوان کرد: امروز توانسته ایم با حداقل‌ترین امکانات در این مناطق هدف به بهترین نحو خدمات ارائه دهیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با اشاره به برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در فصل تابستان، گفت: برگزاری کلاس‌های تربیتی، قرآنی، آموزش احکام و مسائل اعتقادی و... از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مناطق هدف گفت: برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در روستا‌ها با حضور مادحین اهل بیت و مبلغین، فضاسازی محیطی و دیوار نویسی، برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر، برگزاری جشن بزرگ غدیر با عنوان همایش شکوه امامت و ولایت، توزیع غذای نذری در دهه اول محرم و….. از جمله اقدامات صورت گرفته محسوب می‌شود.

غورقانلو در پایان با بیان اینکه رسانه‌ بهترین بستر برای افزایش سواد رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد:امروز افزایش سواد رسانه‌ای مردم یک امر مهم و ضروری است که بسیج در این مسیر پیشگام و پیشرو است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار