خبرهای داغ:
مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه آذربایجان شرقی:

استعدادیابی و استفاده از ظرفیت ها، ماموریت مهم ورزش بسیج

تبریز-مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا به اهمیت رشته آمادگی جسمانی و ورزش صبحگاهی، فعالیت پایگاه های استعدادیابی و برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی متنوع در اماکن ورزشی سپاه اشاره کرد و از ماموریت های مهم ورزش بسیج برشمرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۷۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حیدرپناه در جلسه مشترک مدیران تربیت بدنی نواحی سپاه استان و رؤسای هیئت های ورزشی بسیج با اشاره به اهداف و برنامه های ابلاغی سازمان ورزش بسیج، توجه بیشتر به رشته آمادگی جسمانی و اجرای ورزش صبحگاهی را مهم دانست.

وی فعالیت پایگاه های استعدادیابی و معرفی ورزشکاران مستعدی که از توان مالی برای ادامه ورزش خود برخوردار نیستند به منظور آموزش، جذب و به کارگیری در بدنه تیم های ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهید جوادی را از ماموریت های مهم ورزش بسیج عنوان کرد.

حیدرپناه خطاب به مدیران تربیت بدنی نواحی گفت: تجهیز اماکن ورزشی بسیج و استفاده بهینه از ظرفیت فضاهای ورزشی سپاه در شهرستان ها را در دستور کار خود قرار دهند و در برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی متنوع با همکاری ادارات ورزش و جوانان، شهرداری ها و سایر دستگاه های متولی اهتمام بورزند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان که از مدعوین این جلسه بود گفت: ادارات ورزش شهرستان ها همراهی لازم را در اجرای برنامه های کمیته ورزش کنگره شهدای آذربایجان شرقی با نواحی سپاه استان خواهند داشت.

استفاده از ظرفیت های ورزشی ماموریت مهم ورزش بسیج

جواد امان زاده در پاسخ به سؤالات حاضرین در جلسه در مورد مشکلات حوزه ورزش و جوانان، برای رفع آن ها قول پیگیری و مساعدت داد.

در ادامه این جلسه مدیران ورزش پایوران، خواهران و بسیج سپاه عاشورا و همچنین مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امامت تبریز به طرح ها، برنامه های آموزشی، کارنامه ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال جاری و مسائل حوزه ورزش پرداختند.

استعدادیابی و  استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی بسیج، ماموریت مهم ورزش بسیج

در پایان برخی از رؤسای هیئت های ورزشی بسیج به تقویم برنامه های ورزشی رشته های خود در سه ماهه دوم اشاره کرده و در برگزاری مسابقات و جشنواره ها در سطح شهرستان ها اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار