خبرهای داغ:
سرهنگ ساکی خبر داد

اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۰۶
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور توسط کلانتری ۱۲ شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران تعداد یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت را که سابقه سرقت داشتند به صورت بلاصاحب کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در این طرح ماموران در بازدید از تعدادی از واحد‌های صنفی  و در راستای برخورد با تخلفاتی مانند استعمال قلیان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، تعداد ۱۲ عدد قلیان را جمع آوری و به متصدیان واحد‌های صنفی متخلف تذکرات لازم داده شد.

وی تصریح کرد: تعداد ۲ نفر به علت درگیری و ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی توسط ماموران دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

ساکی اظهار کرد: در این طرح تعداد ۲ دستگاه خودرو  و ۴ دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه‌های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور از اولویت‌های این فرماندهی است که به صورت مستمر در محلات هدف اجراء خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات