رئیس سازمان حفظ آثار و مشارکت روحانیون در دفاع مقدس:

باید نقش روحانیون در دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود

ساری- رئیس سازمان حفظ آثار و مشارکت روحانیون در دفاع مقدس به نقش روحانیون مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: باید نقش روحانیون در دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۹۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

باید نقش روحانیون در دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان حفظ آثار و مشارکت روحانیون در دفاع مقدس پیش از ظهر امروز  در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به نقش روحانیت و طلاب در دوران دفاع مقدس،‌اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از چهار هزار شهید از جامعه روحانیت تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی  با بیان اینکه روحانیون با حضور در جبهه های جنگ تحمیلی به قداست جبهه ها افزودند، خاطرنشان شد: در بحث اسناد نقش روحانیت در دفاع مقدس با توجه به اینکه بیشترین آمار شهید قشری را روحانیت دارد باید مردم و مسئولین پای کار بیایند تا خاطرات و سیره عملی این قشر جمع آوری و منتشر شود.

وی به نقش روحانیون مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردمان این دیار در تمامی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیدند باید ایثار و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه آینده اروپا و آمریکا از آن اسلام است، گفت: این به برکت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد./شبستان

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار