خبرهای داغ:

رئیس کل دادگستری استان سمنان: ابعاد اتفاق مقابل مسجد مدرسه قلعه شاهرود در حال بررسی است

شاهرود_ رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: اتفاقی در مقابل مسجد مدرسه قلعه شاهرود رخ داد و ویدئو‌های منتشره گویای کل ماجرا نیست و مساله باید دقیق بررسی شود.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۰۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

رئیس کل دادگستری استان سمنان: ابعاد اتفاق مقابل مسجد مدرسه قلعه شاهرود در حال بررسی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجعفر عبدالهی درباره این مساله افزود: در پی انتشار ویدئویی مبنی بر مداخله یکی از قاضیان روحانی در حمایت از یکی از بانوان آمر به معروف که تذکر لسانی به یک بانوی فاقد حجاب مناسب و شرعی داده بود، حواشی در شهرستان شاهرود ایجاد شده است.
او افرود: ماجرا به این شرح است که در ساعت ١۴ و ٣٠ دقیقه روز ۱۰ مرداد قاضی ویژه رسیدگی به جرائم مربوط به حوزه عفاف و حجاب در مقابل مسجد مدرسه قلعه شاهرود شاهد مقاومت یکی از بانوان بدون پوشش مناسب در مقابل یک بانوی آمر به معروف بود و در حمایت از وی، وارد صحنه شد و قصد فیصله دادن موضوع و تذکر لازم را داشت.
عبدالهی ادامه داد: برخی از افراد حاضر در صحنه به حمایت از بانوی فاقد حجاب مناسب پرداختند و جو را ملتهب کردند.
رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: ویدئو‌های منتشر شده بیانگر کل اتفاقات رخ داده نیست و پس از ورود دستگاه قضایی و انجام تحقیقات، ابعاد موضوع مشخص خواهد شد و در صورت وقوع تخلف یا جرمی از سوی هر شخصی، برخورد مقتضی و منطبق با موازین انجام می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار