خبرهای داغ:
حاجی بابایی خبر داد

اجرای۷۰ پروژه ملی در استان همدان

همدان-رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از اجرای۷۰ پروژه ملی در استان همدان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها در کنار ثبت جهانی هگمتانه، مردم نیز از این اقدامات ابراز خوشحالی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۰۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین کلنگ‌زنی قطعه اول باند دوم همدان - گل تپه - غار علیصدر که با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: استان همدان شتابان به سمت توسعه در حرکت است و پروژه‌های ملی بزرگی در استان در حال انجام است و یک سال گذشته پروژه‌ها شتاب گرفته‌اند.

وی افزود : یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که توسعه استان را به همراه دارد این پروژه است و اتوبان تهران - همدان هم تا میدان فرودگاه و همچنین کنار گذر سیدجمالدین اسد آباد اتوبان خواهد شد و اتوبان تا پلیس راه ادامه دارد و یک کار جدیدی است که در استان انجام می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از اجرای طرح حکمت و طرح گردشگری در استان خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این طرح در همدان قسمت مشخصی از همدان به پایگاه علم تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از اجرای۷۰ پروژه ملی در استان همدان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها در کنار ثبت جهانی هگمتانه، مردم نیز از این اقدامات ابراز خوشحالی خواهند کرد .

حاجی بابایی اجرای عملیات کلنگ زنی قطعه اول باند دوم محور همدان-بهار-گل تپه-علیصدر را طرحی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اعلام کرد و از زحمات استاندار و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی تقدير کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار