خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

فعالان مجازی در خط مقدم جنگ رسانه ای هستند

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع فعالان گردان سایبری بسیج، بر هجمه شدید دشمن در فضای مجازی و نقش حساس افسران سایبری در مقابله با این هجمه‌ها، گفت: امروز فعالان مجازی در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه ای دشمن هستند.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی ضمن قدردانی از بسیجیان فعال در گردان های سایبری، فعالیت در فضای مجازی را یکی از اولویت های مهم و اصلی برنامه های بسیج عنوان کرد.

    وی بر تقویت گردان های سایبری در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج تاکید کرد و افزود: باید تمامی فعالیت های موثر بسیجیان در فضای مجازی، مورد پشتیبان کامل قرار گیرد.

   بیرامی به اهمیت فضای مجازی و برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی سواد رسانه ای برای بسیجیان اشاره کرد و متذکر شد: نقش آفرینی‌های بسیجیان در عرصه فضای مجازی، جنگ رسانه ای دشمنان را با شکست مواجه خواهد کرد.

   کارگاه آموزشی و توانمندسازی رسانه ای بسیج با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت و فعالین گردان های سایبری و با هدف نیل به اهداف و تقویت برنامه های فضای مجازی با مربیگری رضا نورزاد یکی از مسئولین فضای رسانه سپاه عاشورا برگزار شد.

   تجلیل از گردان های سایبری حوزه محور حوزه های شهید تندگویان، شهید بهشتی و خدیجه کبری سلام الله علیها سپاه میانه که عنوان گردان برتر و شایسته تقدیر را در رویداد رقابتی فضای مجازی بسیج، کسب کرده بودند، پایان بخش همایش بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار