جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی:

محافظه‌کاری و مماشات خلاف مسیر انقلاب و شهدا است

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه محافظه‌کاری و مماشات خلاف مسیر انقلاب و شهدا است گفت: انقلابی ماندن و عمل انقلابی مطالبه امروز شهدا از ما است.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۸۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای نیرو‌های مسلح استان اردبیل به تبیین پیام شهدا پرداخت و گفت: خواسته امروز شهدا از ما انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما، انقلاب تسریع در ظهور است، گفت: شهدا پیشگامان فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) بودند.

رضایی به تداوم راه شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا ادامه دهندگان به حق مسیر سیدالشهدا (ع) بودند و با عمل به احکام الهی از مسیر صراط مستقیم صیانت کردند.

وی با بیان اینکه شهدا از ما انتظار دارند انقلابی بمانیم گفت: عمل انقلابی خواسته امروز شهدا از ما است.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی به پیام شهدا اشاره کرد و گفت:  حفظ عفاف و حجاب توسط زنان و صیانت از غیرت مردانه نقطه مشترک وصایای همه شهدا است.

وی به توطئه‌های دشمنان در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان شیرازه خانواده‌های ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند، بنابراین برای صیانت از نهاد خانواده در برهه فعلی علاوه بر صیانت از عفاف و حجاب در جامعه باید غیرت مردانه را نیز در جامعه تقویت کنیم.

رضایی با بیان اینکه تضعیف باور‌های دینی و اعتقادی تهدیدی است که توسط دشمنان اسلام متوجه خانواده‌های ایرانی است، گفت: امروز دشمنان درصدد هستند با هدف قراردادن نجابت زنان و غیرت آقایان به اهداف خود برسند.

وی به دوران تهدیدات سخت دشمنان اشاره کرد و گفت: به برکت شهدا و رهبری امامین انقلاب اسلامی امروز دوران تهدیدات سخت به پایان رسیده، ولی دشمنان این بار در میدان تهدیدات نرم به میدان آمده‌اند بنابراین در این راستا ما نیز باید با سلاح ایمان و توکل به خداوند متعال و بصیرت افزایی و در یک کلام با قدرت نرم به نبرد همه جانبه دشمنان برویم.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: این مطالبه شهدا باید محقق شود تا جامعه در مسیر پیشرفت روزافزون و سعادت حرکت کند.

وی به شعار رزمندگان اسلام از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: شعار لبیک یا خمینی لبیک یا حسین است، رمز پبیروزی رزمندگان اسلام در عملیات‌های متعدد در ۴۴ سال گذشته بوده است چراکه این شعار بر گرفته از شعار مکتب عاشورا است.

رضایی از لبیک به عنوان گوش به فرمان بودن نام برد و گفت: کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در عمل نکردن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هزینه برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود بنابراین همه باید تلاش کنند تا با اجابت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبرد‌های نظام را پیش ببرند.

وی منکرات را حرام شرعی و سیاسی نام برد و گفت: دشمنان با ترویج منکرات در جامعه، در واقع مسیر انقلاب را مورد هدف قرار داده‌اند.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی تصریح کرد: محافظه کاری و مماشات خلاف مسیر انقلاب و شهدا است و پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه سخنان خود به محرم و صفر اشاره کرد و گفت: امروز محور حرکات انقلاب اسلامی، محور حرکت امام حسین (ع) است

رضایی خواستار ترویج شعور و فلسفه قیام امام حسین (ع) نام برد و گفت: امروز همه روز‌ها عاشورا و همه مکان‌ها کربلا است چراکه لحظه‌ای غفلت از آرمان امام حسین (ع) جز پشیمانی و عبرت شدن برای آینده ثمری ندارد.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه در جبهه حق همه باید مطیع محض پروردگار عالم باشیم گفت: پیروی از ولایت فقیه خواسته شهدا از ما است.

وی در پایان سخنان خود عقیده سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را در خصوص ولایت فقیه متذکر شد و گفت: پشت سر رهبری حرکت کردن هنر نیست چراکه این کار عامه مردم است هنر این اینست که با تمام وجود فدایی رهبر و، ولی فقیه زمان باشیم

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی به فتنه‌های رخ داده در کشور اشاره کرد و گفت: در همه این فتنه‌ها کشور با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نجات یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار