خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ با حضور فرمانده سپاه ناحیه و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۲۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست که معاونین مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، مسئول بازرسی سپاه و مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی حوزه کوثر و بسیج رسانه شهرستان شاهرود در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهرود حضور داشتند، با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات سیدمهدی شاکری در مدت تصدی مسئولیت تقدیر و حامد شبانی به عنوان مسئول جدید حکم مسئولیت خود را دریافت کرد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این نشست با تقدیر از زحمات سرهنگ شاکری برای سروان شبانی آرزوی موفقیت کرد و بر تعامل بیش از پیش در اجرای برنامه‌های بسیج دانش آموزی یا هماهنگی آموزش و پرورش تاکید کرد.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از زحمات شاکری در مدت تصدی این پست برای شبانی آرزوی توفیق کرد و با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بستر آماده برای کار و تلاش دارد گفت: بسیج و سپاه هماهنگی و تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارند و خالصانه و صادقانه پای کار آمده اند.
او بر تشکیل جلسات کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی تاکید کرد و افزود: تشکل‌های مختلف در آموزش و پرورش باید با هم همراه و همگام برای خدمت بهتر به قشر دانش آموز باشند.
موسوی با اشاره به اینکه بهترین ویژگی بسیج جذب همه اقشار در بدنه فعال خود است، گفت: گروه‌های جهادی نیز باید در مسیر خدمت جهادی به دانش آموزان و مدارس فعال شوند و این ارتباط تقویت شود و از افراد دلسوز و دغدغه‌مند در این راستا استفاده شود.
او به تاکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت‌های آنان به مقوله‌ای ورزشی و جهاد تبیین و برنامه‌های دیگر نیز توسط بسیج دانش آموزی توجه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار