خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

انتظار می‌رود یادواره ملی شهدای خوزستان تا پایان سال برگزار شود

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: کنگره ملی شهدا اقدام بزرگی است که در سال ۱۴۰۲ برگزار میشود البته باید در این خصوص فضاسازی خوب و وسیعی صورت پذیرد تا همه مردم نسبت به آن آگاه شوند.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۸۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه دراستان در چهارمین جلسه استانی کنگره ملی شهدای استان خوزستان گفت که شهدا موجب تداوم و بقای انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: کنگره ملی شهدا اقدام بزرگی است که در سال ۱۴۰۲ برگزار میشود البته باید در این خصوص فضاسازی خوب و وسیعی صورت پذیرد تا همه مردم نسبت به آن آگاه شوند.

حجت الاسلام موسوی فرد یادآور شد که این مراسمات همواره مورد توجه مردم هستند و با اشاره به ایام محرم بیان کرد: طی این ۱۰ روز شاهد حضور گسترده مردم به ویژه جوانان بودیم و دلیل آن نیز وجود امام حسین(ع) در قلب های مردم است.

او ادامه داد: واقعیت امر این است که چون قلب ها در میان است و مقلب القلوب خداوند است، قلب ها را به سمت امام حسین(ع) جلب میکند قطعا در اربعین امسال نیز شاهد حضور بی بدیل و بی نظیر مردم‌ خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین یادآور شد: همانطور که حادثه عاشورا رمزبقای اسلام است، شهدا نیز رمز بقاودوام انقلاب اسلامی هستند و برگزاری کنگره شهداء امری ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها