خبرهای داغ:

مزار شهدای مقاومت در ارس گلباران می شود

تبریز- رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: مزار سه شهید مقاومت در کنار رود ارس گلباران می شود.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۰۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۹



به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام صمد خلیلی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) افزود: واقعه کربلا برای مردم ما و برای تمام آزاد اندیشان و آزادگان جهان، داستان مقابله حق با باطل، مبارزه عدل با ستم و پیروزی خون بر شمشیر است و عاشورا حماسه مکرر تاریخ انسان و تمام روزها عاشورا و تمام ماه ها محرم و تمام سرزمین‌ها کربلا است.

وی از برگزاری یادبود شهدای پل آهنی جلفا در سال (1320) خبر داد و افزود: این شهدا سه مرزبان غیور وظیفه پاسداری از این مرز را بر عهده داشته اند، پس از آن که ارتش روس ها برای ورود به خاک ایران به پل آهنی جلفا- نخجوان که عملا تنها و بهترین محل عبور از رود پر خروش ارس در این ناحیه است نزدیک می شوند، که مقاومت دو روزه این سه دلاور آغاز می شود.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه این مرزبانان غیور و شجاع مرزهای ایران با اشراف به پل، دو روز تمام برای دفاع در مقابل روس ها نیز شجاعانه مقاومت کردند و در نهایت به شهادت نائل امدند که پیکر این سه سرباز دفاع در همان محل مقاومت با احترام به خاک سپرده شده که امروزه نشانه دیگری از غیرت و شجاعت جوانان ایران عزیزمان است.

وی با اظهار اینکه هرچند امروز یادمان شهدای مرزبانی جلفا در جوار رود ارس به یکی از مراکز پربازدید گردشگری استان تبدیل شده، گفت: سالانه میلیون ها مسافر در گذر از این منطقه مرزی به مقام شامخ مدافعان وطن ادای احترام می کنند و به روح بلند آن ها درود می فرستند.

خلیلی در ادامه اظهار کرد: روابط عمومی یک وظیفه برجسته مدیریتی است که می‌تواند به عنوان بازوی اصلی مدیران دستگاه‌ها در دستیابی اهداف ایفای نقش کند و روابط عمومی ها می توانند افکار عمومی و دید مثبت آنان را نسبت به عملکرد دستگاههای اجرایی افزایش دهند و آیینه تمام نمای عملکرد دستگاههای اجرایی باشند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ادامه داد: مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات باید همواره با رصد رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری مطالب و مسائل روز را به صورت دسته بندی به مدیر سازمان ارایه و در این زمینه همفکری و هم افزایی کنند.

 روابط عمومی ها مغز متفکر و زبان گویای سازمان ها هستند

مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی نیز در ادامه گفت: روابط عمومی ها مغز متفکر و زبان گویای سازمان ها هستند.

حبیب عبدلی افزود: روابط عمومی ها درحوزه برون سازمانی و درون سازمانی وظایف مهمی را برعهده دارند که در حوزه درون سازمانی باید تلاش کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها خود در درون سازمان تفاهم،همدلی،دستور کار مشترک،تاثیر گذاری وبرنامه را سرلوحه قرار دهند.

عبدلی اظهار کرد: هنر خوب فهمیدن،دانستن و توانستن را روابط عمومی ها باید به درستی اجرا کنند.روابط عمومی ها باید قابلیت ها،توانایی های سازمان را بازگو کنند و برای مخاطبان مختلف بسته های مختلف خبری و اطلاع رسانی به تناسب آنها تهیه و با روش های هنرمندانه اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار