فرماندار زنجان:

مجریان انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

زنجان - فرماندار زنجان گفت: مجریان انتخابات در سال جاری، یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های وزارت کشور در برگزاری انتخابات یعنی بی طرفی نسبت به نامزدها را به منصه ظهور برسانند.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۵۸
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

مجریان انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ پرویزخالقی روز شنبه در جلسه شورای معاونین فرمانداری و بخشداران بخش‌های تابعه شهرستان زنجان با بیان اینکه برقراری امنیت و برگزاری انتخابات دو رسالت اصلی مجموعه وزارت کشور در سطوح مختلف است، اظهار داشت: مهمترین آرمان و هدف ما مجریان انتخابات در سال جاری، امانتداری در رای آحاد مردم و برپایی انتخاباتی سالم و بی طرف نسبت به هر یک از نامزد‌های انتخابات است.

وی ضمن تاکید بر هم افزایی مجریان انتخابات در راستای برپایی انتخاباتی شکوهمند، اضافه کرد: هدف واحد هیات‌های اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری است که در سایه تعامل سازنده با حفظ تمامی حدود قانونی میان عوامل دو هیات دنبال خواهد شد.

فرماندار زنجان با تاکید بر لزوم اشراف کامل مجریان انتخابات نسبت به کارویژه‌های قانونی خود، افزود: حوزه انتخابیه زنجان از منظر وسعت و جمعیت بالا جزو حوزه‌هایی است که به تلاش مضاعف مجریان و توجه ویژه به مبادی ستاد انتخابات استان نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار