یادواره ۵۵۰ شهید در شاهین دژ برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: یادواره ۵۵۰ شهید در شاهین دژ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۴۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی شهدایی با روایتگری سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی روز دوشنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان برگزار خواهد شد.

 وی انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزارکننده های یادواره شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است.

سرهنگ یوسفی در ادامه تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه همه باید از آرمان های شهدا دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت ها به اهداف پلید خود دست یابند.

سرهنگ یوسفی در پایان از مردم ولایتمدار و شهید پرور شاهین دژ دعوت کرد بار دیگر با حضور خود در این مراسم معنوی به مجلس شهدا زینت بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار