جهان اسلام به هتاکان قرآن کریم پاسخ قاطعی می‌دهد

یک عالم برجسته اهل سنت گفت: جهان اسلام به هتاکان قرآن کریم پاسخ قاطعی می‌دهد، چراکه قرآن و تمام کتب آسمانی خط‌ قرمز مسلمانان است و توهین به مقدسات به‌شدت محکوم است.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۴۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده امام‌جمعه سابق بوکان، در گفتگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به چهره دروغین کشورهای غربی در تفسیر آزادی بیان، افزود: مگر می‌شود به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان توهین کرد و اسم آن را آزادی بیان گذاشت؟

وی افزود: توهین به کتاب آسمانی و حمایت کشورهای غربی از این اقدامات تحت نام آزادی بیان به‌شدت محکوم است.

این عالم برجسته اهل‌سنت تصریح کرد: غربی‌ها طی دهه‌های گذشته سعی کردند با نام آزادی بیان چهره مذهب و دین را در میان ملت‌های جهان مخدوش نشان دهند.

 امام‌جمعه سابق بوکان عنوان کرد: حکمرانان غربی توهین به کتب آسمانی را آزادی بیان می‌دانند درحالی‌که همین کشورها نام‌ بردن از هولوکاست را به هر شیوه و شکلی ممنوع کردند.

 وی افزود: نیاز است رهبران جهان اسلام برای یک‌بار هم که شده است، وحدت خود را نشان دهند به‌صورت ید واحد به این اتفاقات واکنش نشان دهند.

خلیفه‌زاده ادامه داد: علت ادامه‌دار بودن چنین توهین‌هایی به مقدسات امت اسلامی و حمایت‌های دول غربی عدم واکنش به‌موقع و واحد جهان اسلام است، پس در این حوزه لازم است همه ملت‌های مسلمان واکنش قاطع داشته باشند.

 امام‌جمعه سابق بوکان افزود: جدای از رهبران جهان اسلام لازم است همه روحانیون اهل‌تسنن و شیعه نیز در بیانیه‌ای واحد به این توهین‌ها واکنش جدی نشان دهند تا دیگر شاهد چنین رفتارهای سخیفی از سوی دشمنان دین نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار