خبرهای داغ:
سرهنگ کریم‌پور خبر داد

معرفی نفرات برتر مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان همدان

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: بیست و دومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه برگزار و نفرات برتر به تهران معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۸۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

سرهنگ علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و محکوم کردن جسارت به قرآن کریم در کشور سوئد اظهار کرد: بی احترامی به مقدسات نشانه عجز و ناتوانی دشمنان کشور ما است.

 وی افزود: قرآن برای هدایت بشر نازل شده است و هر کس به دستورات الهی عمل کند، سعادتمند خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه در رشته‌های حفظ قرائت و مفاهیم برگزار شد و خانم‌ها فرنوش زنگیشه در رشته تحقیق، طیبه مهر موحد در رشته ترتیل و فهیمه داوند در رشته حفظ سه جز مقام اول را به دست آوردند.

 وی گفت: در راستای ترویج حجاب و عفاف در جامعه، نمایشگاهی نیز با این عنوان در حاشیه مسابقات برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

کریم‌پور حفظ حجاب را باعث تحکیم خانواده دانست و عنوان کرد: پوشیدگی زن سطح سلامت دینی و اخلاقی جامعه را افزایش خواهد داد.

وی برگزاری مجالس سخنرانی و روضه در ایام محرم را نمونه بارز تعظیم شعائر الهی دانست و گفت: برگزاری این مجالس در دهه اول محرم در نمازخانه سپاه استان برقرار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار