جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

تاکید بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج/ باید در بسیج جوانان مسئولیت پذیر و انقلابی تربیت کنیم

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج، گفت: از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب، تربیت نسل جوان انقلابی و مسئولیت پذیر می باشد لذا در این زمینه باید برنامه ریزی دقیق و منظم صورت گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۹۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

تاکید بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج/ باید جوانان مسئولیت پذیر و انقلابی تربیت کنیم

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از ناحیه بلال، سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی با تسلیت ایام سوگواری و حزن آل الله در محرم  در حاشیه بازدید و سرکشی پایگاه های برتر و محلات اسلامی ناحیه مقاومت بسیج بلال مشهد اظهارکرد: پایگاه های بسیج باید حول محور مسجد و دستورات اسلامی و انقلابی شکل گیرد و یکی از مهمترین مؤلفه های تحقق این امر مهم جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و پایگاه ها می باشد.

وی با قدردانی و تلاش فرماندهان و بسیجیان مخلص این ناحیه، افزود: آینده کشور با مدیران انقلابی و مسئولیت پذیر به اهداف والای خود دست می باید، لذا تربیت نسل جوان انقلابی و بسیجی مورد انتظار است.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج، خاطر نشان کرد: از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری، تربیت نسل جوان انقلابی و مسئولیت پذیر می باشد لذا در این زمینه باید برنامه ریزی دقیق و منظم صورت گیرد.

و در پایان و حاشیه بازدید و سرکشی بسته های معیشتی با حضور سردار افراسیابی توزیع گردید.

 

خبرنگار/مسلم فتحی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار