فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

برگزاری مراسم گرامیداشت روز ایثار و مقاومت اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: در روز چهارم مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلی بیت المقدس مراسمی به عنوان گرامیداشت این روز با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۲۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

سرهنگ پاسدار مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام با بیان اینکه پنجم مرداد یکی از مهمترین روزهای دوران دفاع مقدس برای مردم اراک است، گفت: این روز نشان از حضور چشمگیر مردم اراک در دفاع مقدس و نقش موثر آنها در پیروزی‌ها دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز رسالت سنگینی در قبال بازگو کردن و تبیین ایثار و مقاومت‌های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس برعهده داریم، افزود: در پنجم مردادماه مردم اراک طی سه واقعه در سال‌های 61، 65، 67 تعداد ۲۰۷ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کردند لذا این روز به یاد آن سالها روز مقاومت و ایثار اراک نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: به همین مناسبت در روز چهارم مرداد ساعت ۱۰ صبح در مصلی بیت المقدس مراسمی به عنوان گرامیداشت این روز با حضور سردار فدوی (جانشین محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، به همراه برنامه های جانبی از جمله گروه ۲۰۷ نفره نادیان انقلاب برگزار خواهد شد.

سرهنگ مهجوری یادآور شد: غرفه‌هایی به یاد آن سال‌ها از تصاویر و اسناد موجود برپا خواهد شد و از عموم مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان اراک دعوت می‌شود که با حضور خود این محفل شهدا را مزین کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن ایجاد یاس در میان مردم و کمرنگ کردن فرهنگ مقاومت است؛ پنجم مرداد فرصت بازخوانی مقاومت و ایثار مردم شهری است که نقش تعیین کننده‌ای در پشتیبانی و تامین نیروی انسانی دوران دفاع مقدس بر عهده داشت؛ پیام مقاومت این است که با عزم جهادی و توکل به خدا هیچ بن‌بستی در کشور وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار