بیانیه مجمع بسیجیانِ طرقبه شاندیز در هتاکی به قرآن کریم

مجمع بسیجیان شهرستان طرقبه شاندیز در بیانیه ای هتاکی های اخیر به قرآن کریم در برخی از کشورهای اروپایی که قلوب مومنین جهان را جریحه دار نمود را محکوم کردند و خواستار اشد مجازات برای عاملان این اقدام خصمانه شدند.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۶۷
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، در این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

"لَوْ يَعْلَمُ الَّذِينَ كَفَرُوا حِينَ لَا يَكُفُّونَ عَنْ وُجُوهِهِمُ النَّارَ وَلَا عَنْ ظُهُورِهِمْ وَلَا هُمْ يُنْصَرُونَ"

هتاکی های اخیر به قرآن کریم در برخی از کشورهای اروپایی، که آخرین آن در دانمارک رخ داد، قلوب مومنین جهان را جریحه دار کرد. این اتفاق ها از سوی هر مسلمان و آزاده ای محکوم است و نمی تواند بی تفاوتی ها را نسبت به این حرکت سراسر کینه و توطئه تحمل نماید.

جوامع اروپایی که خود را مهد تمدن و حقوق بشر می دانند چطور به راحتی اجازه می دهند نسبت به کتاب مقدس و عزیز امت مسلمان جسارت شود و برخلاف ادعاهای پوچ عملا به دنبال تضییع و نادیده گرفتن حقوق جوامع اسلام هستند.

همانطور که رهبری عزیز با صدور پیامی فرمودند: "اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به سوی خود جلب کرده است.

" انتظار می رود همانگونه که در چند روز اخیر دستگاه دیپلماسی پیگیر موضوع بوده است تا برخورد جدی و قاطع با عوامل این جنایت و خصوصا شناسایی ریشه اصلی این وقایع و معرفی عوامل آن و تبیین برای همه مردم و امت مسلمان در مجامع بین الملی از موضع صریح و روشن برخواسته از هویت اسلامی ملت ایران قاطعانه دفاع کرده و پاسخی مناسب که منجر به زوال عناصر مستکبر گردد فراهم نماید.

از سوی دیگر خطاب به دولت های اروپایی که امروز جنگ گریبان گیر منطقه شان شده عرض می کنیم در صورتی که نسبت به این تحرکات بی تفاوت باشند و یا خود این ها زمینه ساز اهانت به مقدسات امت اسلام باشند زوال خود را به دست خودشان سرعت بخشیدند و در آن روزی که آتش دوزخ هر طرف از پیش روی و پشت سر به آنها احاطه می‌کند که نه خود دفع آن توانند و نه از سوی کسی یاری شوند پاسخ کارهای خود را تمام و کمال دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار