مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تاکید کرد

ولایت‌پذیری درس بزرگ عاشورا

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: صحنه‌های عاشورا جلوه‌های حمایت از رهبر است. گرچه امام حسين(ع) بیعت خود را از یاران برداشت، ولی آنان دست از رهبر نکشیدند و ولی‌ خود را تنها نگذاشتند.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۸۸
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آشتیان؛ حجت‌الاسلام علی باقری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جمع کارکنان پایور و بسیجی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: کربلا مکتب آزادگی است و امام حسين عليه السلام، معلم آزادی و دعوت کننده به آن؛ آزادگی ارزشی است که در همه ملل‌ طرفدار دارد حتی برای غیر مسلمان هم خصلتی ارزشمند محسوب می‌شود.

وی افزود: امام حسین(ع) عصاره همه آموزه‌های الهی و تجسم و عینیت همه کمالات خداوندی است که‌ پیامبران (ع) از آدم تا خاتم بدان دعوت‌ کرده‌اند. از این رو در زیارت وارث از مقام وراثت آن حضرت نسبت‌ به همه پیامبران به‌ ویژه پیامبران اولوالعزم که شاخص همه پیامبران الهی هستند، سخن به‌ ميان آمده است.

 حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: یکی از درس‌های عاشورا مقاومت بر سر عقیده و ایمان است، حتی در شرایط حصر نظامی و اقتصادی، امام حسین (ع) را از همه سو محاصره کردند، آب را هم بر او بستند مانع پیوستن دیگران برای یاری وی شدند، ولی‌ کربلائیان دست از هدف برنداشتند و خود را نباختند. امت مسلمان در مقابل محاصره نظامی« فرزند عاشورا» و در برابر حصر اقتصادی «فرزند رمضان» است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان خاطرنشان کرد: صحنه‌های عاشورا جلوه‌های حمایت از رهبر است. گرچه امام حسين(ع) بیعت خود را از یاران برداشت، ولی آنان دست از رهبر نکشیدند و ولی‌ خود را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار