خبرهای داغ:

مراسمات عزاداری نماد و تجلی بیکران عظمت حسینی است/تلاش عده‌ای برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه عزاداری‌های حسینی نماد و تجلی اقیانوس بیکران عاشوراست، گفت: عده‌ای تلاش دارند حضور مردم در انتخابات را با اقدامات در فضای مجازی کمرنگ کنند.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۲۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

مراسمات عزاداری نماد و تجلی بیکران عظمت حسینی است/تلاش عده‌ای برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تقدیر و تشکر از مردم بویژه نوجوانان و جوانان و پیرغلامان در برپایی مراسمات عزا و روضه خوانی امام حسین (ع) که به زیبایی برپا می‌شود، افزود: این مراسمات نماد و تجلی بیکران این ایام بزرگ و مهم است.
او با تقدیر از موکب داران که شبکه ارزشمند مردمی هستند که مسئولیت دینی و اجتماعی خود را انجام می‌دهند بر حمایت و پشتیبانی از آن‌ها تاکید کرد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای این روز بویژه حاج کریم حیدریان از شهدای شاهرود و تشکر از همه خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار دقیق و کامل، گفت: متاسفانه در چند سال اخیر ظرفیت‌های این حوزه توسط فضای مجازی به چالش کشیده شده است.
او با تاکید بر برگزاری مراسم محوری برای خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، افزود: متاسفانه عده‌ای اندک و بدون شناسنامه و با سایت‌ها و کانال‌های جعلی هر اقدام ناشایستی را انجام می‌دهند و دنبال مسئله سازی هستند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند.
جلالی با تقدیر از دستگاه قضا که با برنامه موارد و موضوعات را دنبال می‌کنند، به مقوله عفاف و حجاب گریزی زد و گفت: دشمن تصور بر پیروزی در مقوله عفاف و حجاب دارد و همه دستگاه‌ها در این راستا مسئولیت دارند و اگر کوتاهی شود ترک فعل است و الحمدالله در شهرستان همه پای کار آمدند و برنامه‌ها در حال اجراست.
محمد تقی یزدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز در این نشست به دستورات جلسه اشاره و گزارشی از اجرای مصوبات نشست قبلی ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار