خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحیمی تأکید کرد

ضرورت مقابله با شبهات دشمنان و جهاد تبیین

همدان-مروج فرهنگی حوزه امام حسن(ع) رزن با تأکید بر جهاد تبیین گفت: هنگام مقابله با شبهات دشمنان به صورت تدافعی عمل نکنید بلکه در این زمینه باید به دشمن حمله کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۲۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رحیمی، در جلسه شبکه روشنگران حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) به اهداف تشکیل شبکه روشنگران و لزوم تشکیل این شبکه در پایگاه‌ها پرداخت و اظهار کرد: هنگام مقابله با شبهات دشمنان به صورت تدافعی عمل نکنید بلکه در این زمینه باید به دشمن حمله کرد.

وی با بیان اینکه اگر ما کار تبلیغی و فرهنگی نکنیم، مورد استحاله فرهنگی قرار خواهیم گرفت، افزود: ما باید اول برای خدا و یاری دین خدا، دوم برای خشنودی حضرت ولیعصر (عج) و سوم برای آینده خواهران و برادران خود کار فرهنگی و جهاد تبیین و روشنگری کنیم.

مروج فرهنگی حوزه امام حسن(ع) رزن ادامه داد: عده‌ای دچار فقر فکری و فرهنگی هستند، ما باید با تلاش و هم افزایی و در حد وظیفه و توان و ظرفیت‌های خودمان جامعه را از نظر فقر فکری و فرهنگی نجات دهیم و فکر و فرهنگ جامعه را غنی کنیم.

وی با تأکید بر کارهای تبلیغی و فرهنگی، همه این کارها را در راستای زمینه‌سازی برای فرج امام زمان(عج) دانست و گفت: برای اسلام و قرآن و برای آینده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه باید پای کار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار