خبرهای داغ:

از اهدا وجه نقد تا توزیع گوشت به همت بسیجان سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از توزیع گوشت بین 50 خانواده نیازمند و پرداخت کمک های نقدی به افراد کم بضاعت در محله در ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۴۱
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم، کمک های مومنانه به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در جهت دستگیری از حانواده های نیازمند در محله انجام شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، یک رأس عقیقه گوسفند انجام و بین نیازمندان محله شهرک امام (ره) توزیع شد.

او افزود: این گوسفند به ارزش 50 میلیون ریال بوده به همت خیرین همیشه در صحنه و گروه جهادی پایگاه به ۵۰ خانواده نیازمند در محله اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: همچنین مبلغ سه میلیون ریال وجه نقد به عنوان کمک هزینه خرید ملزومات حجاب به یک خانواده کم بضاعت در روز عفاف و حجاب به وسیله گروه فرهنگی و جهادی پایگاه اهدا شد.

ادهم با اشاره به توزیع نان به مبلغ هفت میلیون و پانصد هزار ریال به نیازمندان محله گفت: مبلغ 20 میلیون ریال جهت کمک هزینه درمان به یک بیمار کم بضاعت و نیازمند توسط گروه جهادی سید ابراهیم سیادت پایگاه پرداخت شد.

او با اشاره به طبخ و پخت ۱۰۰ پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان اضافه کرد: اهدا دو وام 10 میلیون ریالی به دو فرد نیازمند از دیگر اقدامات جهادی و مومنانه بوده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار