خبرهای داغ:
سرهنگ کریم‌پور در گفتگو با بسیج خبر اد

دستگیری ۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات شهرستان بهار به اتهام ارتشاء

همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دستگیری دو کارمند یکی از ادارات شهرستان بهار به اتهام ارتشاء توسط سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۲۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

سرهنگ علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان، پرونده ارتشاء در یکی از ادارات شهرستان بهار کشف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا دو نفر از کارمندان بازداشت  شدند، افزود: متهمان با سوء استفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم در چند شهرستان استان همدان شده بودند که با اقدامات به موقع این نهاد امنیتی، دستگیر شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مبارزه با فساد و مفسدان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با جدیت و بدون هیچ مماشاتی در سرلوحه امور سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد.

وی با تأکید بر نظارت مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارت بر زیرمجموعه‌های خود عنوان کرد: این سازمان در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق مردم هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان همدان می‌توانند گزارشات خود را به صوررت ۲۴ ساعته باشماره ۱۱۴ اطلاعت سپاه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار