دبیر برگزاري اولین حسینیه جهادگران استان مازندران در گفتگو با بسیج:

اجرای ۳۰ ویژه برنامه حسینی در حسینیه جهادگران مازندران

ساری- حجت‌الاسلام محمدپور از اجرای ۳۰ ویژه برنامه حسینی در محرم خبر داد و گفت: اولین حسینیه جهادگران استان مازندران با هدف خدمت‌رسانی به افراد کم‌برخوردار و کم‌توان جامعه، ارائه خدمات جهادی به محرومان جامعه و... راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۱۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

اجرای ۳۰ ویژه برنامه حسینی در حسینیه جهادگران مازندران

خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام میکائیل محمدپور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابلسر با اشاره به برپایی حسینیه جهادگران مازندران در مصلی  در مصلی المهدی شهرستان بابلسر گفت: این حسینیه در دهه اول محرم امسال با هدف خدمت رسانی به عموم عاشقان به ویژه افراد کم برخوردار و کم توان جامعه، ارائه خدمات جهادی به محرومان جامعه با حمایت خیرین و جهادگران، قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیهم السلام، فرمانداری، سپاه، اداره تبلیغات اسلامی و ... راه اندازی شده است.

 دبیر برگزاري اولین حسینیه جهادگران استان مازندران با بیان این مطلب که در این حسینیه همه مهمان امام حسین (ع) هستند، افزود: ساعت فعالیت این حسینیه از ۱۴ تا ۱۹ عصر است .

حجت الاسلام محمد پور در ادامه از اجرای ۳۰ ویژه برنامه حسینی در محرم  هم خبر داد و گفت: عزاداری به سلوک جهادی همراه با مواکب درمانی تخصصی و عمومی، مشاوره، اشتغال، مهارت آموزی، پذیرایی و اطعام، خدمت اداری با حضور مدیران کل استان، حقوقی، مشاوره‌ای، اهدای خون، رادیو محرم، آزادسازی زندانی، اهدای جهیزیه، غرفه عکاسی، ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی و سه ساله‌های حسینی از طرح‌ها است.

به گفته دبیر برگزاری اولین حسینیه جهادگران استان مازندران  این حسینیه تا ششم مرداد فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار