خبرهای داغ:
شکری:

۲۳ هزار نفر ملایری عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان هستند

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: طیاز گذشته تاکنون در شهرستان ملایر ۲۳ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۸۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری با اشاره به وضعیت بیمه‌ای استان و شهرستان ملایر اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: برای تحقق این موضوع به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های سایر ادارات در راستای تبیین خدمات صندوق ستاد راهبردی تشکیل شده است وهمه اعضاء ستاد از ادارات خدمات رسان در حوزه روستا و مناطق عشایری است.

حاتم شکری گفت: طی ۱۸ سال، از گذشته تاکنون در شهرستان ملایر ۲۳ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر هستند و یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت ماهیانه از مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت بهره‌مند هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان افزود: دولت دو سوم حق بیمه افراد واجد شرایط این صندوق را می‌پردازد و همه افراد ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق بیمه اجتماعی شده و همچون سایر مشاغل از پوشش بیمه اجتماعی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر نیز در ادامه بیان کرد: برای تحقق عدالت اجتماعی باید به ضرورت واهمیت بیمه توجه کرد چراکه بیمه می‌تواند بخشی از نیاز‌های خانواده را جبران کنند و به نوعی کمک به اقتصاد خانواده  باشد.

عباس خدابخشیان ادامه داد: برای تعمیم و گسترش بیمه اجتماعی در شهرستان ملایر از همه ظرفیت‌های ادارات استفاده خواهد شد.

در پایان جلسه حکم بازنشستگی یک تن از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار