مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رودان

امام حسین علیه السلام فریاد بلند آزادگی و عزت و ظلم ستیزی در طول تاریخ است

امام حسین علیه السلام فریاد بلند آزادگی و عزت و ظلم ستیزی در طول تاریخ است که صدای رسای مظلومیتش دنیا را فراگرفته است .
کد خبر: ۹۵۲۷۹۶۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رودان
امام حسین علیه السلام فریاد بلند آزادگی و عزت و ظلم ستیزی در طول تاریخ است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رودان گفت: امام حسین علیه السلام فریاد بلند آزادگی و عزت و ظلم ستیزی در طول تاریخ است که صدای رسای مظلومیتش دنیا را فراگرفته است .
حجت الاسلام عمرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رودان در گفتگو باخبر نگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: امام حسین علیه السلام فریاد بلند آزادگی و عزت و ظلم ستیزی در طول تاریخ است که صدای رسای مظلومیت و یکتا پرستی او دنیا را فراگرفته است و روز به روز به خیل عاشقان و مشتاقانش افزوده می شود .
وی افزود: مثل امام حسین علیه السلام مثل آن نور خداست که ظالمان در طول تاریخ سعی کرده اند آن را خاموش کنند اما غافل از اینکه کسی که تمام زندگی خودرا در راه خدا فدا کرده است خداوند نیز خون بهایش خواهد بود و این نور خاموش شدنی است .
عمرانی ادامه داد: نه تنها مسلمانان بلکه ملتهای دنیا باید ظلم ستیزی و مقاومت در برابر مستکبران و سر خم نکردن در برابر طاغوت را از حسین بن علی علیه السلام بیاموزند تا به قله های عزت و سربلندی برسند .
وی تصریح کرد :قیام ابی عبدالله الحسین علیه السلام دارای اهداف و انگیزه های متعددی بود که یکی از مهم ترین آنها عبارت بود از «مبارزه با ظلم» و حاکم ظالمی همچون یزید، پس باید در برابر ظالمان و مستکبران همچون حسین علیه السلام ایستاد و مقاومت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار