خبرهای داغ:

تشکیل «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح خوزستان در فضای مجازی

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان؛ «قرارگاه غدیر» در راستای مقابله با اقدامات دشمن در فضای مجازی برگزار شد تا بتوان از همه ظرفیت های نیروهای مسلح استفاده شود و ما بتوانیم کمک حال دیگر دستگاه‌ها باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۵۹
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در جلسه شورای هماهنگی فضای مجازی استان خوزستان که امروز صبح برگزار شد گفت: امروز دشمن در فضای مجازی با انسجام اقدام به توطئه و فرافکنی می کند و تهدیدات فضای مجازی بسیار گسترده شده است.

 

او با بیان اینکه فضای مجازی فرصت است، اما دشمن از این فضا سوء استفاده می‌کند افزود: «انسجام بخشی به اقدامات در نیروهای مسلح» دستور فرماندهی کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح است.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: ما نیز در فضای حقیقی و مجازی با یک انسجام همه جانبه و هم افزایی همه مجموعه ها، توطئه های دشمن را شناسایی می‌کنیم و در مقابل این توطئه ها با هماهنگی و همراهی و انسجام و استفاده از ظرفیت هایی که در نیروهای مسلح است آنها را خنثی می‌نماییم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان این جلسه را به منظور هماهنگی در اقدامات انجام شده برای فضای مجازی دانست تا نیروهای مسلح خوزستان بتوانند در آن پیشتاز و هماهنگ باشند.

 

او بیان کرد: این جلسه که تحت عنوان «قرارگاه غدیر» است در راستای مقابله با اقدامات دشمن در فضای مجازی برگزار شد تا بتوان از همه ظرفیت های نیروهای مسلح استفاده شود و ما بتوانیم کمک حال دیگر دستگاه‌ها باشیم.

 

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح یکدل و همیشه آماده اجرای فرامین رهبر انقلاب هستند، نظامیان را جان نثار و فدایی مردم عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار