خبرهای داغ:
سهرابی بیدار:

فرزندان و خانواده همکاران صنعت آب و برق سفیران مدیریت مصرف انرژی هستند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه انتظار ما از فرزندان و خانواده همکاران در رعایت مدیریت مصرف آب و برق بیشتر از سایر قشرها است، گفت: شما به عنوان سفیران مدیریت مصرف انرژی در کنار شهروندان باشید.
کد خبر: ۹۵۲۷۵۶۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جشن تکلیف دختران و پسران همکاران صنعت آب و برق استان همدان با حضور حجت‌الاسلام حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان، دبیر شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و مدیران عامل صنعت آب و برق استان همدان در سالن جلسات سد اکباتان همدان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن تبریک جشن بندگی فرزندان مجموعه صنعت آب و برق اظهار کرد: امید است با سرعت بیشتری مراحل رشد و پویایی و موفقیت‌های پی در پی را طی کنید.

علی سهرابی بیدار با بیان اینکه امروز جشن عبودیت و ورود فرشتگان به سن تکلیف شرعی است، افزود: این توفیق یک موهبت الهی و آغازی شیرین برای ورود به مرحله‌ای جدید در فرایند زندگی است و گفتگو با خداوند یکی از فضاهای معنوی خواهد بود که نمود عینی آن پرداختن به تکالیف شرعی از جمله نماز، روزه و... است.

وی گفت: امید است شما عزیزان با استعانت از درگاه احدیت و با ارتباط معنوی با درگاه الهی، دامنه توفیقات خود را بیشتر کرده و عزت و سربلندی خود را در دنیا و آخرت رقم بزنید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه خطاب به فرزندان همکاران افزود: پدران و مادران شما در صنعت آب و برق از خدوم‌ترین بخش جامعه نسبت به مردم هستند که مایه حیات و آب و مایه زندگی و نور را برای مردم تأمین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه زندگی بدون آب و برق میسر نیست، گفت: ما افتخار می‌کنیم که به عنوان عضوی از صنعت آب و برق خدمت‌رسان مردم هستیم و امید است تداوم این خدمت همواره موجب رضایت مردم باشد.

سهرابی بیدار با بیان اینکه انتظار ما از فرزندان و خانواده همکاران در رعایت مدیریت مصرف آب و برق بیشتر از سایر قشرها است، عنوان کرد: شما به عنوان سفیران مدیریت مصرف انرژی در کنار شهروندان باشید.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف همواره باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از کارهای نهی شده اسراف و زیاده‌روی در مصرف است بنابراین باید به اندازه مصرف کنیم که همه بتوانند مصرف کنند و چرخ صنعت و کشاورزی و دیگر صنوف بچرخد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه اهمیت مدیریت مصرف برق در فصول گرم سال بیشتر نمایان می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در این فصل بخش کشاورزی و وسایل سرمایشی و کولرها وارد مدار می‌شوند به مصرف برق اضافه می‌شود، بنابراین باید به مدیریت مصرف در تابستان ویژه‌تر نگاه کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار