مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۸۴۱ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به پروژه های راهسازی ایلام تزریق شد

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در بخش راهسازی استان ۱۸ پروژه هستند، گفت: تاکنون ۸۴۱ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به پروژه های راهسازی تزریق شده است.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۰۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

فرشاد دوستی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۱۸ پروژه راهسازی قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت مناسب در حال اجرایی شدن هستند، اظهار داشت: از یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب این طرح ها در سفر رئیس جمهور تاکنون، ۸۴۱ میلیارد تومان به پروژه های راهسازی ایلام تزریق شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های حوزه راهسازی در سفر رئیس جمهور، پروژه تونل کبیرکوه در جنوب استان ایلام بود که با کمک دولت سیزدهم پیشرفت این پروژه به ۸۹ درصد رسیده و تا دهه فجر تکمیل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه طی سال های اخیر تزریق شده است، یتدآور شد: این پروژه برای تکمیل شدن نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

دوستی بیان کرد: بهسازی هشت کیلومتر از راه اصلی صالح آباد - ایلام - حمیل، بهسازی ۶ کیلومتر از راه اصلی صالح آباد - مهران و تامین زمین مورد نیاز برای احداث هشت هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای استان به طور ۱۰۰ درصد در قالب مصوبات رئیس جمهور انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار