مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل در رده سنی جوانان با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های استان اردبیل در خانه تکواندو برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۸۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، جاوید رحیم زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل و کشف استعدادهای برتر در رشته ورزشی تکواندو و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین بسیجیان ورزشکار، مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل توسط معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که با مشارکت هیأت تکواندوی استان اردبیل و در خانه تکواندو برگزار شد، نفرات منتخب معرفی و به مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج کشور که در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مرداد در استان زنجان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل ادامه داد: در این مسابقات و در وزن ۵۴- کیلوگرم مهدی همرنگ نیا از اردبیل مقام اول، جعفر بخشی از اردبیل مقام دوم و مهدی ایزدیار از شهرستان نمین به مقام سوم دست یافتند.

رحیم زاده همچنین گفت: در وزن ۵۸- کیلوگرم نیز سهیل قلی پور از اردبیل مقام اول، آرین ارشادی از شهرستان نمین، مهدی اخلاصی و علی بیگ محمدی از اردبیل رتبه سوم را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: در وزن ۶۳- کیلوگرم آرین قهرمان زاده از شهرستان مشگین شهر اول، محمدمهدی سمیعی از اردبیل رتبه دوم و امیرمحمد نوری اردبیل و امیرحسین جعفرزاده از پارس آباد رتبه سوم را کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل تصریح کرد: در وزن ۶۸- کیلوگرم این دوره از مسابقات میلاد اقبالی از شهرستان گرمی مقام اول، محمد شکرپور از اردبیل مقام دوم و ابوالفضل عیسی زاده از اردبیل و هادی موسی زاده از گرمی رتبه سوم را کسب کردند.

رحیم زاده اظهار کرد: در این مسابقات و در وزن ۷۴- کیلوگرم حامد بابائی از شهرستان خلخال مقام اول، حسن علیزاده از شهرستان پارس آباد مقام دوم، سینا خسروی از شهرستان خلخال و محسن میرزاپور از نمین مقام سوم را به دست آوردند.

وی گفت: در وزن ۸۰- کیلوگرم سینا اصلانیان از اردبیل مقام اول، علی عطاپور از پارس آباد مقام دوم و مهدی اسماعیلی از پارس آباد و علی حسن زاده از اردبیل رتبه سوم را کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل خاطرنشان کرد: در وزن ۸۷- کیلوگرم سهیل احدی از اردبیل) مقام اول و امیر حسینیان از پارس آباد به مقام دوم رسیدند.

رحیم زاده افزود: در وزن ۸۷+ کیلوگرم این دوره از مسابقات عرفان جلالی از اردبیل مقام اول، علیرضا امید از اردبیل مقام دوم و امین بدرزاده از گرمی و علی روان دوست از پارس آباد نیز به جایگاه سوم راضی شدند.

وی به مقام‌های تیمی این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: در رتبه‌های تیمی نیز تیم اردبیل مقام اول، تیم پارس آباد مقام دوم و تیم گرمی نیز به مقام سوم دست یافتند.

ارسال نظرات