ولایتمداری، عامل موفقیت و آسیب ناپذیری کشور است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در اجلاسیه شهدای کارگر و کارفرمای استان اردبیل گفت: ولایت مظهر اتحاد، انسجام، پایداری، استقامت و مقاومت ملت ایران و عامل موفقیت و آسیب ناپذیری کشور است.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۷۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

ولایتمداری، عامل موفقیت و آسیب ناپذیری کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در اجلاسیه شهدای کارگر و کارفرمای استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، گفت: ولایت مظهر اتحاد،انسجام،پایداری، استقامت و مقاومت ملت ایران و عامل موفقیت و آسیب ناپذیری کشور است.

وی به عرصه عمران و آبادانی اشاره کرد و گفت: کارگران و کارفرمایان فراتر از حد توان خود در اعتلای کشور تلاش کرده و خواهند کرد چراکه برخواسته از متن جامعه بودند و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گرانقدر هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به وصایای شهدا اشاره کرد و گفت: 45 سال ایستادگی در برابر استکبار جهانی و هم پیمانانش تنها در سایه توکل به خداوند متعال و ولایت پذیری امکان پذیر است.

وی به روایتی از امام صادق(ع) در خصوص شافعان روز قیامت اشاره کرد و گفت: پیامبران، علما و شهدا شفاعت کنندگان ما در روز قیامت هستند بنابراین باید قدر محافل شهدا را دانسته و در برگزاری باشکوهتر همراه با اثرگذاری ببیشتر محافل شهدا تلاش کنیم و سعی کنیم ضمن عمل به سیره رفتاری شهدا مروج آرمان ها و اهداف شهدا در جامعه شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار