خبرهای داغ:
خلیق:

امروز وظیفه اصلی بانوان امر به معروف و نهی از منکر است/ زنان می‌توانند در حفظ ارزش‌های اسلام نقش آفرین باشند

همدان- دبیر ستاد امر به معروف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز وظیفه اصلی و محوری و واجب شما بانوان امر به معروف و نهی از منکر است که می‌تواند اثرگذار باشد.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۴۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی خلیق در همایش روز عفاف و حجاب که به همت پایگاه مطهره (صنف آرایشگران) در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد، اظهار کرد: شغل شما آرایشگران بسیار حساس است، نقش زنان در عالم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، صلاح و فساد یک جامعه از صلاح و فساد زنان آن جامعه سرچشمه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن طراحی کرده که جایگاه زن در اسلام، در خلقت و آفرینش چیست، ابراز کرد: امروز در دنیای خارج از اسلام به این آفرینش بی نظیر خدا به عنوان یک کالا می‌نگرند.

دبیر ستاد امر به معروف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه زنی در یک خانه خشتی چنان نقشی ایفا می‌کند که فرزند و خانواده خود را از فرش به عرش می‌برد، ادامه داد: اکنون آن چیزی که دشمنان را عصبانی کرده این است که می‌خواهند زنان را به لجن بکشند اما می‌دانند که زن به عنوان یک الگوی سالم، بدون مشکل می‌تواند فعالیت‌های اجتماعی داشته باشد و می‌توان به زن به عنوان کالا نگاه نکرد و نگاه شهوانی به او نداشت و به مدارج عالیه برسد اما امروز فرهنگ غرب سقوط کرده و گرفتار شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در غرب انسان می‌تواند با هر موجود زنده‌ای که در خانه باشد ازدواج کند، بیان کرد: در این جنگی که دشمن به راه انداخته و فتنه‌ای که سال گذشته راه انداخته هدفش این بود که برهنگی را رواج دهد، اول به دنبال ترویج بی بند و باری و بی‌حجابی، برهنگی بود که موفقیت‌هایی در این زمینه کسب کرده و بخشی از آن به خاطر قصور مسئولین است و بخشی از آن به وظایف ما برمی‌گردد که به آنها خوب عمل نکردیم.

خلیق ابراز کرد: نابود کردن خانواده در دستور کار دشمن است بنابراین همه باید برای مقابله با دشمن پای کار بیایند؛ امروز شما زنان در خط مقدم قرار دارید.

وی گفت: آرایشگا‌ه‌های ما یک پاتوق گرم بسیار خوب برای این موضوع است، آرایشگاه‌های زنانه ما پاتوق گفتگو و اتاق عمل و جراحی شده است، شما زنان می‌توانید برای حفظ ارزش‌های اسلام نقش آفرینی کنید.

دبیر ستاد امر به معروف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: امروز وظیفه اصلی و محوری و واجب شما بانوان امر به معروف و نهی از منکر است که می‌تواند اثرگذار باشد، ماموریت شما می‌تواند اثرگذاری بیشتری نسبت به یک طلبه داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز در دنیای غرب به جز بردگی جنسی و استفاده ابزاری و کالایی مگر اتفاق دیگری می‌افتد؟ اگر فریضتین امر به معروف و نهی از منکر نباشد، حتی ایمان به خدا هم خراب می‌شود؛ جایگاه امر به معروف فوندانسیون و بستر است اگر سست باشد و مقاوم سازی نشده باشد متزلزل می‌شود.

خلیق با اشاره به مراتب امر به معروف که قلبی، یدی و لسانی است، گفت: شما آرایشگران نسبت به شغلتان آگاهی یابید و احکام خدا را بدانید؛ شما رزمندگانی برای حفظ کانون خانواده باشید.

وی تاکید کرد: از مسئولین آرایشگاه‌های زنانه می خواهم احکام شرعی را در آرایشگاه بزنند که خانم‌ها احکام شرعی را بدانند، شما آرایشگران سفیران هدایت شوید و برای حفط کانون خانواده تلاش کنید و اثرگذار باشید و بانوان ما را از آسیب دیدن حفظ کنید.

فرمانده حوزه شهدای اصناف شهرستان همدان در همایش روز عفاف و حجاب که به همت پایگاه مطهره (صنف آرایشگران) در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد، اظهار کرد: در مکتب شیعه شهید حججی‌ها از تربیت مادران باحجاب و پاکدامن به این مقام رسیدند.

حسین مرادی افزود: رعایت حجاب تضمین کننده امنیت و سلامت نهاد خانواده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار