اجلاسیه شهداى كارگرى و كارفرمايى استان در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل از برگزاری اجلاسیه شهداى كارگرى و كارفرمايى استان اردبیل خبر داد و گفت: این اجلاسیه 22 تیرماه در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۴۴
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

اجلاسیه شهداى كارگرى و كارفرمايى استان در اردبیل برگزار می‌شود

عزیز نظرزاده مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج، از برگزاری اجلاسیه شهداى كارگرى و كارفرمايى استان اردبیل خبر داد و گفت: این اجلاسیه در راستای کنگره ملی شهدای استان اردبیل با حضور سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) روز  پنجشنبه 22 تیرماه در سالن ولایت اردبیل برگزا می شود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدای کارگری اشاره کرد و گفت:تکریم شهدای برخی اقشار از جمله شهدای کارگری ارزش مضاعف دارد چراکه در همه حوادث دوران انقلاب، مقابله با گروهکها و دفاع مقدس، کارگران با غیرت و بصیرت در صحنه حاضر شدند.

نظرزاده به توطئهه های دشمنان در 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت:یکی از کارهای اساسی دشمنان، تحریک و وادار کردن کارگران به ایجاد رکود در کارخانه‌ها بود اما کارگران در طول این سالها همواره با بصیرت و همت و تدین ایستادند و دست دشمن را رد کردند.

وی حضور برجسته کارگران در دفاع مقدس را عرصه دیگری از غیرت و حمیّت دینی آنان برشمردند و گفت: هرگاه امام خمینی(ره) فراخوان می‌دادند، بسیاری از کارگران جوان و مؤمن که حتی نان شب و زندگی آنها وابسته به درآمد روزانه‌شان بود، به‌عنوان بسیجی به جبهه‌ها می‌رفتند و با منطق و استدلال می‌گفتند«باید برویم از کشور و مرز اسلامی دفاع کنیم چراکه اگر دشمن مسلط شود، نه نان، بلکه هیچ‌چیز نخواهیم داشت.»

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل در پایان سخنان خود از آحاد مردم به ویژه قشر کارگر برای شرکت در این محفل شهدایی دعوت کرد.

اجلاسیه شهداى كارگرى و كارفرمايى استان اردبیل ساعت 9.30 صبح روز پنجشنبه 22 تیرماه در سالن ولایت اردبیل برگزار می شود.

 

ارسال نظرات