خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

آثار بی حجابی در جامعه ویران کننده است

تبریز- امام جمعه میانه در همایش هزاران نفری مدافعان حریم خانواده بر توجه جدی مسئولان نسبت به حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: ویروس ویرانگر بی حجابی، بسیار بدتر، کشنده تر و ویران کننده تر از ویروس کروناست.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۲۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی متذکر شد: امروز سلامت عفت خانواده های مسلمان و ایرانی به شدت متاثر از بیماری بی حجابی است و خانواده های ایرانی مورد هدف آماج تیرهای زهرآلود دشمن با رواج بی عفتی و بی حیایی قرار گرفته است و مقابله با آن، همت بلند مسئولین را می طلبد.

   خطیب جمعه میانه با یادآوری هزینه های ميلياردها ميلياردی، تدوین قوانین محکم و ... برای مقابله با ویروس کرونا، از مسئولین خواست در برابر شیوع بی رویه و خانمان سوز بیماری بی حجابی در جامعه نیز بی تفاوت نبوده و قوانین محکم و بازدارنده ای برای مسائل و مشکلات فرهنگی پیش آمده مصوب کنند.

   حجت‌الاسلام محمدی با خطاب قرار دادن قوای سه گانه نظام، وظایف مجلس انقلابی را ایجاد آرامش روحی در جامعه و تدوین قوانین لازم برای ایجاد یک زندگی راحت و آرام برای مردم، عنوان کرده، و از قوه قضائیه خواست تا با جدیت به وظایفشان عمل کرده و از ضابطین، بسیجیان و قوای مسلح و فعالین در فریضه امر به معروف حمایت کرده و بازداشتی های اخیر امر به معروف را سریعا آزاد کند.

   وی افزود: دولت هم باید برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای اجرای کارهای فرهنگی منسجم برای احیای امر حجاب و عفاف تدوین کند تا این ویروس منحوس که عفت جامعه، پاکیزگی جوانان و نابودی خانواده های مسلمان را هدف قرار داده است، ریشه کن شود.

   امام جمعه میانه هشدار داد: امروز دشمن، مادران که الگوی عفت جامعه، و معلمان و علما که هدایت گران علمی و فرهنگی جامعه هستند را به شدت مورد هدف قرار داده است، و سستی در احیای فریضه حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر توسط دولت و مردم، ضربات سهمگین و جبران ناپذیری را بر پیکر خانواده های مسلمان و جامعه اسلامی وارد خواهد کرد.

   همایش هزاران نفری مردمی مدافعان حریم خانواده در میدان معلم میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار