خبرهای داغ:
کاویار:

امنیت خط قرمز دستگاه قضا است

همدان-دادستان اسدآباد گفت: با توجه به لزوم حفظ آرامش جامعه، مخلان امنیت و اشرار با برخورد سخت و قاطع مواجه خواهند شد چراکه امروز، امنیت خط قرمز دستگاه قضا محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۶۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

امید کاویار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به مهمترین برنامه‌های دوره جدید دادستانی بیان کرد: با توجه به لزوم حفظ آرامش جامعه، مخلان امنیت و اشرار با برخورد سخت و قاطع مواجه خواهند شد چراکه امروز، امنیت خط قرمز دستگاه قضا محسوب می‌شود.

وی افزود: در بحث زمین‌خواری و تغییر کاربری اراضی زراعی نیز بدون هیچ گونه اغماضی با متخلفین در این حوزه برخورد خواهد شد.

دادستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به برخورد قاطع با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع با مجرمین این حوزه مماشات نخواهیم داشت.

وی درباره فضای مجازی نیز گفت: حفظ سلامت این فضا و رعایت اخلاق، توصیه ما به فعالین مجازی است و در صورت تخلف، وفق مقررات قانونی با متخلفین در این فضا برخورد خواهد شد.

کاویار در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت بحرانی آب شهرستان اشاره کرد و گفت: از کشاورزان عزیز درخواست داریم نسبت به نصب کنتورهوشمند توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که عدم رعایت این اقدام در چاه‌ها، از نظر ما امری غیرقابل قبول است.

وی درباره صیانت از حقوق بیت المال نیز عنوان کرد: به طور قطع موارد مربوط به این موضوع رصد و در صورت تخلف با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار