اختتامیه طرح شهید فخری زاده در شهرکرد

اختتامیه طرح شهید فخری زاده استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان و تجلیل از برگزیدگان جهاد فن آوری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۷۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار محمدجواد تجویدی گفت: آیین اختتامیه طرح شهید فخری زاده (جهاد فن آوری) با حضور روسای دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی بسیج استان، مهمانانی از سازمان بسیج کشور، فرمانده سپاه استان، رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون اهمیت علم بعنوان یکی از مؤلفه های قدرت کشور و هم افزایی بین مجموعه های دانش بنیان و علمی به ایراد سخن پرداخت.

تجویدی گفت: دکتر مهدوی معاون فن آوری و نوآوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور هم از دیگر سخنرانان این مراسم بود که نحوه حمایت از نخبگان و دانشمندان در زمینه های علمی و فناوری را تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از مربیان طرح شهید فخری زاده استان چهارمحال و بختیاری و  نواحی مقاومت بسیج شهرستان های فارسان، کیار، لردگان  و بروجن که بهترین نواحی در زمینه علمی، پژوهشی و فناوری بودند به همراه سه نفر از صاحبان ایده های برتر علم و فناوری در جشنواره جهادگران سال گذشته تجلیل شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: در این مراسم، برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در کشور و استان چهارمحال و بختیاری، تفاهم نامه همکاری در حوزه علمی، تحقیقاتی و فناوری بین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و پارک علم و فناوری شهرکرد به امضاء فرمانده سپاه استان و رئیس پارک علم و فناوری شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار