مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه عباس آباد معرفی شد

ساری-مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه عباس آباد با حضور حجت‌الاسلام ملازاده جانشین مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۱۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه عباس آباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه عباس آباد با حضور حجت‌الاسلام ملازاده جانشین مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا،سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان د، جواد اصلانی فرماندار و مسئولین شهرستان و پایوران سپاه عباس آباد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ملازاده ، خدمت در جامعه‌ی اسلامی را توفیقی الهی و فرصتی مغتنم برشمرد و تاکید کرد: مسئولان نظام به عنوان خادمان مردم باید از هیچ تلاشی برای خدمت صادقانه به ارباب رجوع و گره گشایی از امور جامعه فروگذار نکنند.

در ادامه سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان هم  از زحمات پنج ساله حجت الاسلام والمسلمین باباپور در کسوت مسئولیت دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عباس آباد قدردانی کرد و افزود: خلوص، صداقت و پاکی از ویژگی‌های ایشان در روند ایفای وظایف محوله بود.

گفتنی است؛ در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام باباپور، حجت‌الاسلام رضا زاده به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه درسپاه شهرستان عباس آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها