خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه «جواهرانه» به مناسبت روز «عفاف و حجاب»

تبریز- مدیر امامزاده سیدمحمدکججانی با اظهار اینکه به مناسبت 21 تیر ماه روز عفاف و حجاب نمایشگاه «جواهرانه» به مدت سه روز برپا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۲۸۵
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام صمد خلیلی افزود: به همت آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی تبریز و حوزه حضرت خدیجه در حیاط امامزاده سیدمحمدکججانی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مجموعه نمایشگاهی برپا شده روایتی از حیاست که قدمتی به اندازه تاریخ دارد و داستان هجمه به فطرت انسان ها که اولین قربانیش«زن» و مخلوق زیبای خداست، سخن از رسمی که خداوند به «زن» آموخت برای دیده شدن زیبایی اندیشه و هنر و عاطفه اش؛ برای آنکه همواره محبوب بماند و معشوق، رسمی دیرینه که نامش را می توان«جواهرانه» گذاشت.
مدیر امامزاده سیدمحمدکججانی اعلام کرد: در این نمایشگاه که هدف اصلی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است به تشکیل هفت غرفه پرداخته شده است که هرکدام درجای خود موارد مبسوطی راشامل می شوند.
وی از جمله این غرفه ها که شامل عکس و پوستر با موضوع سیر تاریخی پوشش و حجاب در دنیا با موضوعات :تاریخ پوشش و حجاب، تاریخ برهنگی، پوشش و حجاب در ایران، از آغاز تا امروز، حیازدایی استراتژیک، نتایج هرج و مرج جنسی که بصورت اینفوگرافیک در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است .
حجت ام خلیلی با اعلام اینکه این غرفه ها با موضوعات مختلف از جمله ،غرفه کلیپ عکس و فیلم در رابطه با عفاف و حجاب، غرفه با حجاب چگونه می شوم، غرفه حس خوب ،غرفه مشاور حقوق زن و خانواده، غرفه ایستگاه سلامت، غرفه کودک و نوجوان و در نهایت سوالات و شبهاتی که در این رابطه ایجاد شده کارشناسان جوابگو هستند.
مدیر امامزاده با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود ۳۰ نفر جهادی فعالیت می‌کنند افزود: در این غرفه ها ۴۷ پوستر با موضوع حجاب و عفاف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد و افراد با مطالعه این پوستر‌ها به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دهند و جوایزی دریافت می‌کنند.
حجت الاسلام خلیلی با اشاره به برپایی غرفه‌های کودکان و مشاوره گفت: اساتید رشته‌های مختلف در این غرفه‌ها در موضوعات خانواده، اعتقادی و تغذیه به زائران و مجاوران، مشاوره می‌دهند.
غرفه مسابقات جواهرانه سه روز بعد از ظهر ها در حیاط آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی_تبریز پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار